Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2012 17:01 - Дафинка (художествено-документално споделяне)
Автор: stalker Категория: Други   
Прочетен: 877 Коментари: 0 Гласове:
1



Боже,като къйтица съм без очила-нищо не виждам!-замижа из-зад компютъра една комична физиономия,докато си почистваше очилата.

-Добъй ден,господине!Обаждаме се от компанията „Космос“ по повод вашата неплатена фактуйа.-продължи комичното създание.-Фактуйата господине,фактуйата,тази-пйосйочената-продължи мъпета…..Аааааа,ама вие така няма да влезете в Евйосъюза с тия ваши пйосйочия…..Какво,моля господине,Вие на мен ли ми говоите…ама моето „йъ“ не е дефектно „йъ“,господине,моето „йъ“ е „фйенско йъ“!

Така се запознах с Дафинка-прилична на някой мъпет персона,с проблем в изговарянето на буквата „р“,както вече забелязахте.

Пътят и започваше от Батак и свършваше в София-та.

Обичаше да си поръчва кафе с „кйоасан“ и „тюфел“ и си мечтаеше за чанта „Фуйла“ …

Не празнуваше именния си ден на Цветница „Защото-казваше-името ми не означава цвете,а подпйавка“.

Веднъж ме покани на цигара: „Да отидем да заковем по един пийон в ковчега си“:

-Омйъзна ми от тия бедни хойа-размаха тя цигарата си с жест,който в представите и сигурно издаваше „финес и изтънченост“-омйъзна ми да ги гледам навсякъде по улиците тия хойа,които нямат паи!Йазвалят ми настйоението!

-Ми нали вие искате да живеете в такава система,нали това си е вашия избор,било нормално това едни да имат повече,други- по-малко  и т.н.-раздразнено отговорих.

-Това,че те са тъпи и некъдъйни и че не могат да си изкйат паи за една „Фйула“ не е моя гййжа,не ме бъйка,пйосто ме дйазни като гледам някакви евтино облечени хойа,които само си бйойат стотинките и не могат да отидат на един концейт,на театъй или на опейа,на някакво култуйно мейопиятие,не могат да вечейат в йестойант…-разпали се баташката мома-Да нямат паи за благовоителност за един стайчески дом да дадат паи!Пфу-изпуфтя мъпета.

„Благотворителност…старчески дом“-стана ми интересно и попитах:

-Ти си искала да събереш пари за старчески дом и не си успяла,така ли?Нещо не разбирам съвсем?И защо точно старчески дом?

-Стайчески дом,защото никой не мисли за стайците,всички събият за тия деца-натърти с гадна нотка на „деца“-за какво са ми на мен тия деца,от къде да знам дали ще напйвят за в бъдеще нещо за мен,та да ги финансийам!-железен „айгумент“-Аз и на Златко(Златко –родом от Мездра и разправяше със затаен дъх „Париж е голяма работа!“) съм му казала:не искам деца,дйазнят ме!Утйе като стане тинейджъй и дойде вкъщи и ми се изплюе на килима,за който съм платила толкова паи,аз какво да го пявя тоя тинейджъй?!-още един железен „айгумент“.

Аз полюбопитсвах раздразнено:

-Какво общо има тая чутовна твоя благотворителност  и явната ти непоносимост към децата,с хората, които „си броят стотинките“?

-Има,защото са тъпи и некадъйни.Не йаботят достатъчно и не знаят как да изкайват паи!Колко от тях могат да отделят за благотвоителност паи,да не дадат 20 лв за някоя евтина блузка,а да ги дадат за тия стайчески домове?!(„Абе в тая има некви скрити геронтофилски влечения“-помлих си).

Запалихме по още една „цигайа“.

-А ти от какво се лиши,за тая твоя житейска кауза ?.

-Ти ме питаш с ийония,обаче Златко се лиши от една заплата-даихме я на един стайчески дом и ето,той,напиймей,не си купи нищо тоя месец.От семейния бюджет имаше само за мойта нова чанта „Фуйла“-информира ме тя със задовлоство и с весела гордост ми заразказва историята на новата си „Фуйла“-Аз единия ден така се бях депйесийала и минахме покйай тоя магазин и тйопам с кйак по тйотоайа и му викам на Златко „Не,ти какъв мъж си,ако една „Фуйла“ не можеш да ми купиш!“.И след два дни той ми носи подайка-е,имало намаление и той веднага побъйзал да се възползва,защото аз още бях в депйесия…

Нито разбирах,нито исках  да вникна в психологията и;допушихме набързо цигарите и се върнахме по местата си.

-Веси,ще дойдеш ли за малко да видиш нещо-повика ме Мъпета от Батак иззад компютъра си.

Отидох и погледнах в монитора и :от там ме гледаше едно магаре.

-Какво е това животно?-попита ме Дафинка от Батак.

Аз направо се слисах:

-Е как какво е бе,Дафи,еми магаре е,не виждаш ли!

-А,така ли!Ами аз досега не бях виждала магайе!

-Е как да не си виждала?При вас в Батак не си ли виждала

-Еми ние в Батак нямаме магайета!Батак е възйожденски гад!Ти виждала ли си магайе?

-Не знам за какво ми говоиш!

 

 




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stalker
Категория: Други
Прочетен: 50267
Постинги: 13
Коментари: 50
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930