Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2012 11:31 - Аз съм българче!
Автор: stalker Категория: Други   
Прочетен: 813 Коментари: 0 Гласове:
0



Темата на тазсутрешния разговор в офиса бе приближаването на Нова Година и обичайните песни,които съпътстват тоз празник.
Това бе повод за поредната превъзбуда на лилипутката и тя избълва бързо и леко нечленоразделно(отскоро бе усвоила тои си препускащ маниер на изказване като застраховка срещу евентуални аргументи):
-Оф,най-тъпата песен е "Нова Годино,добре си дошла..."-цитира тя рефрена от позната ни на всички българска песен и продължи-тия що не земат да напишат нещо друго,няква друга песен,нали сме имали големи музиканти,да измислят нещо ново...ебаси ,едно и също всяка Нова Година...!После да не се оплакват,че само американска музика слушаме!
Шарпея се обади:
-То па американците страшно разнообразни песни имат:за всяка Коледа -едно и също-Бон Джови,Марая Кери и разбира се Джордж Майкъл.Що те не измислят нещо?!Нали са велики!
Лилипута се зарадва:
-Еми измислете бе,Шарпей,измислете!Нали сте гениални!
И демонстративно си пусна за вдъхновение американска боза.

Направо е необяснимо откъде лилипутите в нашата мила Родина черпят такава енергия за възторженото си чуждопоклонничество?!Какво ги движи в тези им убеждения?Нима чуждопоклонничеството им е сутрешното кафе,което ги ободрява и ги кара да се разсънят?Това ли е,което кара кръвта им да закипи и прави бузките им розови от удоволствие ,и запалва пламъчетата в мъничките им очета?!Това ли е което кара малките им мозъчета  в злорад напън да изплюват лилипутските им прозрения....
Тук веднага се сещам и за прословутия протест на майките-същите тези лилипутки,които искат пари,за да седят по пейките с цигара и зрънчо и да захранват малките си лилипутчета още от люлката със зрънчо и омраза към племето,чиято кръв тече в лилипутските им венички,за да се превърнат в едни достойни деца-идиотчета на майки-героини...
Много въпроси,никакви отговори;обаче ми дойде на ум,че мога да им подаря една нова версия на Вазовото "Аз съм българче"-не е нещо гениално,но ми се струва,че поне е реално...

Аз съм българче

Аз съм българче и проста

майка мене е родила;

с глупости, храна обилна

мойта родина е силна.


Аз съм българче и мразя

наште планини зелени,

българин да се наричам -

такава гадост е за мене.

 

Аз съм българче свободно,

в край свободен аз живея,

всичко българско и родно

мразя,тъпча и пилея.

 

Аз съм българче и расна

в дни безлики, в гадно време,

син съм на земя ужасна,

син съм на ужасно племе.

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stalker
Категория: Други
Прочетен: 50262
Постинги: 13
Коментари: 50
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930