Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2007 08:55 - "Суетата е любимият ми грях"
Автор: stalker Категория: Други   
Прочетен: 7555 Коментари: 27 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Веднага бързам да подчертая,че силно страдам и от интелектуална суета...
Крада от съня си,за да съм с прическа и перфектен грим,изобщо за да съм като "излязла от модно списание",и за да мога навреме да съм в офиса..Пристрастена съм към разните бурканчета с крем,кутиите с грим,тоалетката ми едва побира всичко,това което ме прави красива и прилича на лаборатория за красива алхимия .Обичам когато ги притежавам и когато те ме притежават.
Не искам да си представям живота без солариум ,без масаж,без любимата ми марка боя за коса и без изобщо без всевъзможните процедури,на които се подлагам.Не искам да идва краят на това.Щастлива съм ,когато харча,за да съм красива,обичам да съм излъскана и блестяща.Обичам,когато виждам как някоя друга се опитва да ми подражава.
С радост опуквам кредитните си карти,само и само да притежавам нещо модно и "гламурно",както се изразяват руснаците.После със свито сърце се впускам в поредната комбинация,за попълване на опразнените карти,защото иначе добрата  ми заплата не стига  за всички глезотийки.И колкото повече увеличават възнаграждението ми,толкова по-недостатъчно ми се струва.Дяволиада.

Аз съм щастлива от това и съм още по-нещастна от това.На моменти изпитвам някакъв свещен ужас от себе си и понякога се будя с тежъкия и старшен въпрос Накъде води тази пътечка?.Дали няма да се изгубя?
Чувствам се ужасно виновна,когато видя някое красиво момиче,което няма моите възможности,или може би моя хъс,да  добие красота,как ме гледа с тъжна завист и знам точно какво мисли и как се чувства,защото само допреди няколко години и аз живеех ужасно бедно и се чувствах подобно на нея...
Ужасно е,когато еднственият ми проблем е каква комбинация да направя,за да си купя любимия крем ,а някъде до мен да има жена,която се чуди как да нахрани и облече детето си и отдавна вече не знае,че някога е искала да бъде  блестяща и модерна.
Това е по-лошо от наркотик и е по-добро от наркотик.Суетата ми е едно прекрасно проклятие.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kanela - :)
29.01.2007 10:44
Всички сме така
цитирай
2. copycat - ух ух
29.01.2007 11:14
те на това му викам златно хоби!

Бравос!
цитирай
3. анонимен - Миличка пишеща, Това не е интеле...
29.01.2007 11:29
Миличка пишеща, Това не е интелектуална суета!
Това си е чисто и просто една суета, която имаш, защото имаш възможности - но те не са интелектуални, а само финансови!
цитирай
4. stalker - интелектуално
29.01.2007 12:03
Милчки(за някои от вас)-не сте разбрали добре-съществува и интелектуална суета и аз слава Богу,все още ги отличавам,а за да постигнеш финансови възможности може би от време на време ти се налага да вложиш и демонстрираш малко интелект:)
"Хубавият филм-това е форма и съдържание"-казва един от любимите ми режисьори -Кончаловский...
цитирай
5. анонимен - Ех, миличка! Няма как - добре се п...
29.01.2007 12:13
Ех, миличка! Няма как - добре се познавам! - на 52 години да не знам, за съществуването на "интелектуална суета".
Пишеш грамотно, но това не значи, че суетата ти е интелектуална!
Много още трябва да четеш, да гледаш филми - и руски!
Много хляб и червило трябва да изядеш!
Когато нямаш финансови възможности и на кино не можеш да отидеш, и червило, различно от "турски боклуци" не можеш да си купиш...
Дано не ти се налага да мислиш как да нахраниш семейството ти, как да платиш сметките- много е прозаично, да , не е "интелектуално", най-малкото е суетно...
цитирай
6. stalker - до анонимен
29.01.2007 12:28
А ти колко червила си изял/а?И каква е предпочитаната от теб марка?Все пак близо 20:) години разлика-има какво да науча:)Все пак,народът е казал-...питай старило:)А,може ли ако няма хляб да ям пасти,по горещата препорък на една кралица-съжалявам,че цитирам това отдавна станало банално пожелание-но само толкова червило съм изяла.
цитирай
7. анонимен - :)
29.01.2007 12:48
относно пастите и кралицата - и тя е страдала от интелектуална суета, за това са й резнали зелката! ха-ха. Надявам се наистина в теб освен суета да има и малко нещо друго, иначе е жалко за придаването на формата като съдържанието се разхожда някъде. Напълно подкрепям buboleche
цитирай
8. анонимен - Мило момиче, това с народната мъ...
29.01.2007 12:58
Мило момиче, това с народната мъдрост е: не питай старило, питай патило!
Не, не искам да се заяждам - просто си говорим, нали!
Между другото и това с "пастите и хляба" няма нищо общо с теб / не си кралица!/, няма общо и с моето " много червило..."/ Животът е пред теб!
Опитай се да разбереш, че суетата не е най-добрият спътник!
Помисли - за повече филми, повече книги, повече благотворителност, повече обич, повече любов...
цитирай
9. stalker - мили хора
29.01.2007 13:05
Говорим си разбира се,не се заяждаме,естествено-не очаквам да изкажете похвала,дори напротив,забавлявате ме ,защото наистина,не е това,което може бе съм очаквала...Но също така съм безкрайно изненадана,че всички взимате отношение по някакво си мнение,на някаква "която не е кралица"(досещам се за личността,която се крие под анонимен), на една съвсем нормална покана,да вземете отношение по въпроса за боклуците около нас,не бяхте така активни.Защо ли?Може би,защото от висотата на вашата интелектуална липса на суета не може да видиге и подушите замърсяването:)
Благодаря за вниманието.А сега отивам да си напудря носа:)
цитирай
10. анонимен - Мило момиче, зад "анониме...
29.01.2007 13:21
Мило момиче, зад "анонимен" се крие една леля, която ти пожелава да имаш и други грехове - повярвай- има много по-приятни грехове, за които когато си млад е достатъчно да си чист - физически и в мислите си, достатъчно е открит поглед и ... още нещо! Пожелавам ти, като на мое дете, да изживеш неща, които не са свързани с твоята /Предавам се!/ интелектуална суета!
цитирай
11. sineater - към двете страни в спора:
29.01.2007 13:44
сигурни ли сте, че пишете за едно и също нещо? на мен ми се струва, че облайвате различни кервани. риспект
цитирай
12. анонимен - хайде стига злобни и "инте...
29.01.2007 13:45
хайде стига злобни и "интелигентни" коментари.Хубаво е когато жената има възможност да се поддържа.В това няма нищо лошо. Пожелавам на българските жени ,наистина по-често да се отпускат в ръцете на масажист и да не се оставят в лапите на ежедневната проза
цитирай
13. sineater - към двете страни в спора:
29.01.2007 13:55
сигурни ли сте, че пишете за едно и също нещо? на мен ми се струва, че облайвате различни кервани. риспект
цитирай
14. stalker - sineater
29.01.2007 14:10
Аз пиша за едното нещо,а дали и те пишат за същото -не знам:)Най-накрая ще се получи :"Колкото повече,толкова по-весело,само никога не казвай истината."Херцог Дьо Бери
И моля ви,приемете неща,така леко,както ви ги поднасям.
цитирай
15. ani101 - добре е че можеш
29.01.2007 14:58
да се поддържаш , да използваш маркова козметика, да ходиш на солариум и т.н.
Ако можех и аз не бих се лишила от всички тези неща, и се надявам да мога да си го позволя в пълна степен, колкото ми се иска.

Има обаче още един въпрос. Всичко това достатъчно ли е за да се чувстваш щастлива?
Ако не - ОК, значи има и други ценности към които се стремиш.
Ако да , миля че би пропуснала някои красиви нещо от живота , които не произтичат непремненно от външния вид.
цитирай
16. stalker - ani101
29.01.2007 15:26
Естествено,че не е това,което може да те направи щастлев.Изобщо,когато пишех това,имах съвсем друга идея,но да приемем,че не съм я изразила добре.Иначе за теб ще разкажа,че рожденият ми ден е през зимата.По-точно в началото на зимата.Бяхме се събрали в една кръчма и когато ме попитаха,какво си пожелавам ,аз казах,че искам да завали сняг.Навън валеше този дъжд,който бързо преминава в сняг.Минута след като изрекох искреното си желание,погледнах през прозореца и видях,че дъжд се обърна на сняг...Аз обичам зимата и тя дойде и е истинска съм много,много щастлива...
цитирай
17. анонимен - УАХАТА
29.01.2007 15:33
Mдаааа :). Обяснима суета :)).
Ами след като ги разбираш "бедните" 'що се будиш нощем?
Защо се чувстваш виновна? Педантичността в някои случаи води до прогрес!
Ако се стремиш към абсолютната красота - няма нищо лошо!Напротив бих казал "СТРАХОТНО".
Зарежи комплексите от рода на "Обичам,когато виждам как някоя друга се опитва да ми подражава".Това ми прилича на ..граничещо с
женска злоба.А да си повдигаш настроението с подобно изречение си е интелектуална нищета.
Сега се замислям, трябва ли човек да е бил беден и в последствие, може би, финансово приличен за да му правят впечатление такива неща?
Мисля, че не винаги..
Как разбрираш, че момичетата, които те гледат ти завиждат и нямат хъс, ако наистина е така?
От къде тези телепатични способности ;)))?
Е да, извинявай - света се върти около теб.


цитирай
18. анонимен - УАХАТА
29.01.2007 16:03
О, забравих - може да ме интерпретираш и като един от тези, които постоянно те дърпат надоу.
Толкова труд си положила да се издигнеш в своите висини и сега някакъв .. омаловажава твоя прогрес.
Дали не е по-добре да не ми обръщаш внимание, а да продължиш оглеждайки се в хорските очи..
цитирай
19. mopse - ай, ай, ай...
29.01.2007 16:32
...хора, пощуряхте! Че кой не е суетен!?! някай доста, като stalker; други по-малко! Ако не можем да си угаждаме със скъпа козметика, ще си угаждаме с друго по дожоба приятно суето-угодно развлечение! Обичай себе си за да те обичат другите! Или май не беше точно така, ама за случая става!!! :))) Прави това, дето те прави щастлив и ако това означава да ставаш в пет сутринта за да си като хай-мадама в офиса - тъй да бъде! Айде, че имам час за солариум, козметик, арома-терапия и мярка за новия поръчков костюм! ;))) И ако кажете че ви е все едно как изглеждате на улицата, няма да ви повярвам!!! :))
цитирай
20. анонимен - УАХАТА
29.01.2007 16:49
То е ясно, че всеки обича красотата!
Хубаво е да се стремим към нейно величество, пък и защо да не си угаждаме?
Но не всеки обича съжалението, егоцентризма, ударението на главно АЗ, погрешното-себезаблуждаващо изпъкване над другите в комбинация със сбъркани ценности..
Щом доставя удоволствие го правете.
цитирай
21. stalker - към уахата и подобните нему
29.01.2007 18:09
Да ти кажа,по-скоро твоите съждения звучат комплексарски.Аз никъде не казвам,че съм богата.И изобщо аз продължавам да се изненадвам на тая ваша злоба.Какво ли не прочетох-самосъжаление,да прочета повече книжки и все от тоя род блогопожелания...
Първо научете се да чете по-добре,казано иначе между редовете-между първото изречение и останалият текст има огромна и най-вече смислова разлика.
Второ явно не е позволено да искаш са бъдеш успял(според собствените ти критерии,разбира се) и красив,и на всичкото отгоре да мислиш върху това което се случва в теб и около теб.
Трето-от реакциите на почти всички разбирам,че никак,ама никак не е добре да имаш самочувствие-то просто винаги ще ви се струва не на място,парвенюшко и т.н.
Четвърто-едва ли ще обвинявам когото да било,че ме дърпа назад-аз никак ,ама никак не завися от никой от вас,за да ми влияе по какъвто и да е начин.
И защо наистина е тази злоба ,представете си,вие много достойните и много челите най-елитното в литературата,че пред вас стои един объркан човек,който се съмнява,задава въпроси,бори се с разни неща вътре в себе си,има нещо,което го измъчва и иска да продолее.Представете си,че не търси съчувствието ви,или вашето Браво,просто споделя нещо ,да го наречем съкровенно,просто ви прави съпричастни към неговата тревжност в този момент и представете си ако е един лабилен човек-това просто ще го срине.-Моля,не правете веднага паралели с мен.
Сигурна съм,че сте убедени за себе си колко толерантни сте,колко сте ОК с различните и различното от вас и вашия свят,докато не се сблъскате с нещо което не разбирате,т.е. нещо различно-ето ви и вас.
Прочетох също така,че си мисля как светът се върти около мен-моля ви,та аз съм осъзнат човек.И в тази връзка искам да попитам дали да приеме,че всеки път,когато някой от вас има нужда да каже нещо за себе си и то пред повече хора,това значи ли,че смятате как светът се върти около вас?Да мислиш че нещо си се върти около теб,озночово да заставяш другите,да им се натрапваш.Аз не съм се натрапила-просто съм написала нещо-ако искаш не чети,не пиши,абе,просто подминаваш и толоква.Но защо ли реагирате с така старстна ярост.
И никак,ама никак не искам да ви оставям в заблуждение,че изпитвам необходимост няко да легитимира интелекта ми,или самата мен.Аз просто минах оттук и споделих нещо.Останалото беше от вас.
цитирай
22. анонимен - УАХАТА
29.01.2007 18:57
Не само, че изглеждат комплексирани писанията ти, но се опитваш и да съжаляваш останалите.
Сама написа : "Обичам,когато виждам как някоя друга се опитва да ми подражава".Ако питаш мен това си е женска злоба.И егото ти да се храни с нещо такова си е въпрос на личен избор, но говори за много "положителни" лични качества като комплексираност и "добра" ценностна система.Защото едва ли не, ако не го "правят" ти по-малко ще "обичаш"..
И от къде на къде си мислиш, че ти завиждат "онези момиченца"?Може би не те сравняват със себе си както ти би направила на тяхно място?Но естествено - ти така си представяш нещата :), следователно те те сравняват и си мислят колко "жалко" е да са на това дередже.
По-добре ти прочети какво си писала!
Относно глезенето и успяването в живота - няма нищо лошо ;)....
цитирай
23. stalker - Добро утро,УАХАТА:)
30.01.2007 07:39
А,така,даде ли ми да се разбера:)))Ха-ха,не можеш да си представиш колко много ме забавляваш,този постинг нямаше да бъде същият,ако те нямаше теб:)
Ты так хотел победы так что забирай свой призы,чего ты ждеш?:)
Хубав ден:)
цитирай
24. innkka - Не трябва ли да е "свои приз...
30.01.2007 14:54
Не трябва ли да е "свои призы"?
цитирай
25. stalker - да
30.01.2007 15:01
,писмена грешка-свои е.
цитирай
26. innkka - Учудих се, защото си помислих, че си ...
30.01.2007 18:20
Учудих се, защото си помислих, че си с руски произход. Така ли е?
цитирай
27. stalker - :)
30.01.2007 18:50
Не,но съм русофил.Въпреки че имам своя теория за българо-славяните,каквато считам,че съм аз:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stalker
Категория: Други
Прочетен: 50261
Постинги: 13
Коментари: 50
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930