Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2007 12:48 - таксита и маршрутки
Автор: stalker Категория: Други   
Прочетен: 3455 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Повече комфорт-в самолета"-това ми отговори шофьорът на маршрутката,когато му напомних,че все пак не кара картофи,или какъвто там му е угодно зарзават, в ситация,когато той караше така,щото ме накара да се почувствам сякаш всеки момент просто ще излетим.Да,Господин Водачът на МПС не ми е винове,че нямам частен самолет,за да прелитам на задръстванията и простотията в Родината.
На почти всеки от нас се налага да използва тези маршрутки,където за 1.50 освен билетчето(ако го получи),което представлява неговата застраховка живот:),получава и съвсем прилично оплакване от високата аренда,от това,че не се возим достатъчно и съответно,водача не може да си изкара парите,вследствие на което се опитват да ми внушат,че работят едва ли не "на ползу роду".Няма да споменава почти непрестанните им комуникации,в които си споделят освен горе-споменатите болки и кой колко да забави,избърза,колко посоки е назад,или напред-абе,мога да напиша енциклопедия по този въпрос:)Не че имам нещо против комуникациите помежду им,но те ми идват някак си в повече,когато често доста от тях си съкращават последния курс,защото не им рентабилно да возят само 4-5 души...ами като не ти е рентабилно,напускай.Не работи повече това.Не е рентабилно.Отивай на село да обработваш земята.Няма лошо...
Какво ли пък да кажа за колегите им-бакшиши,от жълтите таксита-и те вечно реват за нещо,а са по-капризни и от френски придворни дами и непрекъснато се пазарят-много кратък курс,много дълъг курс,ако си в посока към зони като Симеоново,Драгалевци или подобни,често се пазарят и за някаква сума отгоре "за обратно"-те го наричат"да ме обезпечите".И вместо да си пътувш тихо и кротко,ти трябва да му слушаш глупостите и оплакванията.
Чудя се ,не е ли възможно и ние,потребителите на този вид "услуги",да се събираме периодично,я пред парламента,я някъде другаде и да също да протестираме,защото те често го правят.
Разбира се,не слагам всички под един знаменател и отчитам риска ,който имат,но повечето от ситуациите са често трудно поносими.
В крайна сметка,никой не ми е виновен,че два пъти тегля заем за кола и го профуквам най-небрежно и чаровно-затова сега ще ви се оплаквам от тук:))


Тагове:   маршрутки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fauve - stalker, kogato reshish da hodish ...
24.01.2007 16:18
stalker, kogato reshish da hodish pred parlamenta, me vikni. Do gusha mi e doshlo ot tezi tarikati. Zatova, kogato ne barzam, gledam da polzvam gradskia transport. No i tam e edna drama, koiato sashto si zaslujava da bade opisana.
цитирай
2. kanela - за бакшишите
24.01.2007 17:01
да не смееш да им кажеш нещо, я че не ти връщат ресто, я че те разкарват из майна си райна... такава мафия са и те...

пп- като се замисля, само веднъж са ми връщали ресто точно до стотинка, може би щото се преобличах в таксито...
цитирай
3. stalker - покрай парламента
24.01.2007 17:06
По принцип аз доста често ,почти всеки ден минавам покрай парламента:)Освен да си чукнеме някоя сбирка някога:)
цитирай
4. анонимен - И аз идем на парламента веднагич...
24.01.2007 17:22
И аз идем на парламента веднагически! Много ме е яд и на мен на някой от тези шофьори-получовеци, за които не е важно, че извършват услуга, ами е важно няквси техни недообмислени правила да изпълнят на всяка цена! Трябва нещо да се направи тъй като все пак туй се е обществен интерес. Не премам отговора - не ти харесва - няма да се качнаш. Така правя с такситата, ама това е друго. Тъй че може би някво писмо или още блогове или де да знам. Хайсе ще мислим и ще се чуем...
цитирай
5. stalker - шофьорите са ято
24.01.2007 17:31
Ама те наистина се държат така,все едно че ти правят лична усулга
цитирай
6. fauve - kato gledam, sabirame se samish...
24.01.2007 20:11
kato gledam, sabirame se samishlenici :) Stanem li petdesetina i otivame!
цитирай
7. анонимен - днес един колега-
01.02.2007 15:54
немец ми сподели как се е оправил с един нагъл бакшиш, който го закарал до хотела от центъра и му показал сметка 20 и кусур лева. Колегата е тук повече от година и е наясно с разстоянията и тарифите. Извикал от рецепцията някой да му превежда и му рекъл: От там откъдето ме взе дотук е 5 лв, с бакшиша - ето ти 7 лв, ако не ти изнася да отидем до полицията да се разберем. Оня му се извинил и се приключила работата. Ако беше българин, щеше да си плати като поп и после да нашпише постинг тука. Д вземем светъл пример от Европата как да не се оставяме да ни пързалят :)))))
цитирай
8. fauve - Da, samo deto v Evropata policiata e ...
01.02.2007 16:13
Da, samo deto v Evropata policiata e druga. Ako az otida s shofiora v niakoe RPU, dali shte mi obarnat vnimanie?! I dali sluchaino bakshisha niama da se okaje brat, badjanak, priatel, bratovched na niakoi shef v policiata, a?
цитирай
9. анонимен - е заради такива
01.02.2007 17:11
като тебе сме на това дередже - fauve. Вместо да си търсиш правата си седнал да умуваш кой кум , кой сват и кой на булката брат, дето се вика. Аз и без полиция съм се оправяла с такива бакшиши, защото не искам да ме работят, както си искат. Като си обърнеш за секунда главата и погледнеш през прозореца на таксито и о- о -оп след малко виждаш сметката скочила с лев отгоре. И му казвам на пича: ало, как стават тея неща, допреди секунда беше 1.20 сега 2.30(примерно). И той нещо се керкенези и ми вика, че не ми искал парите и мисли, че ще настоявам да му ги дам. Аз го питам сериозно ли говори и той пак се репчи, казвам му айде,чао и сигур се е изял на мъка, ама да не се прави на отворко. Мисля, че е по-добре да се реагира навреме, да не се смятат за недосегаеми. Трябва и да им се казва на копелетата и от къде да минават -един друг от Кемпински за центъра обиколи целия Южен Парк ?!? Та дръжте ги изкъсо, за да нема проблемация :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stalker
Категория: Други
Прочетен: 50257
Постинги: 13
Коментари: 50
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930